Cu Mio Spirit 7500 LM prin Bucuresti la review

Pentru ca traversez o perioada nu prea fasta din viata datorita unor evenimente nedorite in familia mea, numai prin Bucuresti am facut testele pentru review cu GPSul atat de performant primit de la Mio si anume Spirit 7500 LM despre a carui lansare v-am scris cu ceva timp inainte aici

Experientele mele cu GPS-urile auto Mio nu mi sunt straine pentru ca in mod curent utilizez unul de mai bine de 2 ani, care ma ajuta pe drumurile nationale, fara a avea vreodata surpriza de a ma putea rataci. Si de aici si curiozitatea de a vedea la lucru unul performant de ultima generatie. Pentru ca asa sunt eu mai curios despre evolutia produselor despre care toata lumea stie ca sunt bune si au ceva bun de spus pe piata.

11156129_1007329725945960_6670154445980364263_n

Si apoi zis si facut, hop cu el in parbrizul autoturismului personal, impreuna cu un alt device Dash Cam MIO MIVue 658 Touch, despre care cu siguranta voi scrie un alt review separat pentru ca lumea o cere.

Pentru a va convinge ca oamenii de la Mio sunt seriosi va voi arata ca in pachetul de vanzare veti gasi exact ceea ce este necesar pentru a porni din prima la drum, adica toate acele accesorii care te ajuta in maxim 5 minute sa te poti conecta fara probleme la habitaclul auto fara a deforma ceva din obisnuintele de sofer atunci cand esti pornit pe traseu, si totusi sa poti avea un asistent de bord cat mai util si mai putin enervant cand ti-ai ales o destinatie.

Desigur in interiorul pachetului de vanzare gasesti cele trebuincioase: incarcatorul auto cu iesire de 5V la 1A care ajuta incarcarea acumulatorului de serviciu, suportul cu ventuza si articulatie sferica pentru parbriz, compus din doua piese interconectabile, in care corpul GPS-ului se prinde extrem de fest, fara emotii ca se poate desprinde de acolo, ghidul de utilizare si un CD cu software pe care sigur il vei folosi la nevoie.

Desigur studiind liniile de design si fireste SPECIFICATIILE zic eu ca este robust, frumusel si extrem de rafinat pentru gusturile unui impatimit al vitezei sau un explorator de noi teritorii. Colturi rotunjite, materiale si culori potrivite antimurdarire si cateva ornamente interesante pe partea posterioara te pot face sa te indragostesti de acest gadget ce a intrat deja util in deplasarile intre destinatii, fie ca profesionist, fie ca amator al soferitului, aceasta ne-excluzand si posibilitatea de a-l utiliza si ca pieton.

Ca experienta de utilizare pot spune ca fata de modelul pe care il utilizez in mod curent, acesta datorita procesorului MStar MSB2531 de 800 MHz se initializeaza mai repede la pornire. Iar displayul de 5″ in comparatie de cel de 4.5″ pe care il am mi se pare cu mult mai util pentru un miop ca mine si totusi adecvat, neocupand prea mult din suprafata de vizibilitate pe care un sofer trebuie totusi sa o aiba atunci cand se refera la viata reala data de traseul de parcurs. Daca operezi touchul prin meniuri nu vei avea vreo surpriza neplacuta privind responzivitatea, pentru ca practic butoanele sunt atat de mari, incat cu siguranta le vei nimeri chiar si in timpul mersului, atent fiind la trafic.

Facand niste experimente prin zona Ghencea, GPS-ul mi-a ales ruta in functie de semnele de circulatie, desi acestea au suferit modificari de mai putin de jumatate de an probabil si datorita SmartRoutes™, care este o baza de date inteligenta cu informaţii preluate de la soferi pentru a optimiza ruta calculata. Ceea ce m-a incantat tinand cont de cel pe care il utilizez de obicei si pe care nu am apucat sa il reactualizez cu ultima varianta pusa la dispozitie de site-ul celor de la Mio, multumita serviciului „Lifetime Map Update”, actualizarea hartiilor fiind permisa pe toata durata de viata a deviceului asa cum sustin cei de la Mio.

Ceea ce mi s-a parut de asemenea deosebit folosind aplicaţia MioMore™ Desktop poti simula traseele inainte de a porni la drum, ceea ce iti poate fi la un moment dat folositor atunci cand ai un drum mai lung de facut sa stii cam la ce poti sa te astepti facandu-ti si un mic plan de calatorie.

In concluzie folosind GPS Mio Spirit 7500 LM prin Bucuresti cu siguranta nu te vei rataci si cu siguranta vei avea la dispozitie o ruta cat mai eficienta atat cat priveste distantele, ambuteiajele, cat si consumul de carburant.

6 comments on “Cu Mio Spirit 7500 LM prin Bucuresti la review

  1. Pingback: Camera Auto Mio Mivue 658 Touch FullHD GPS‎ insotitorul de bord ideal la review | Cristian Nicolau

  2. Am cumparat acest gps acum 3 saptamani pentru oraselele mici din Italia si Europa ,dat fiind up-grade-ul. Nu am reusit sa introduc adresa dorita decat prin coordonate sau cod postal. Pentru fiecare oras ales, apare centrul orasului (km.0), pe care nu l-am putut inlocui cu adresa dorita prin soft-ul aparatului. Am pierdut ore invartindu-ma spre acelasi centru, fara exceptie. Am scapat de cosmar luand de pe google maps coordinatele sau codul postal de pe confirmarile de rezervare ale hotelului. Nu am avut probleme de acest gen cu precedentele modele. Ma puteti ajuta?

  3. Salut !
    Am achiziționat de curând acest GPS și nu reușesc sa actualizez hărțile.
    Îmi poți spune câteva ” secrete ” ale instalării pe PC ?
    Ce am făcut eu :
    – în primul rand nu am Desktop ci laptop
    – am introdus CD ul din pachet
    -windows 7 și 8 .
    – am instalat și ….
    În sfârșit … nu știu care este “cheia ” succesului.
    Mulțumesc !

  4. Mio Spirit 7500 LM-Eu nu am reusit sa gasesc in pachet codul de 25 de caractere necesar pentru actualizarea pe viata a hartilor si nici cei de la magazin se pare ca nu stiu/vor sa ma ajute in acest sens. Pentru moment actualizarea hartilor a functionat.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.