Allview si Diangi Grup anunta masuri de imbunatatire pentru produsele care ajung in service

O politica mai flexibila in ceea ce priveste garantia produselor, termene de reparatie mai scurte si mai putine reintoarceri in service sunt prioritatile in jurul carora s-au concentrat eforturile de imbunatatire a serviciilor post-vanzare pentru produsele Allview. Impreuna cu partenerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, Allview a implementat incepand cu a doua jumatate a anului trecut mai multe masuri menite sa vina in ajutorul clientilor care solicita asistenta specialistilor din service.

Defectiunile care altadata ar fi dus la scoaterea produsului din garantie pot fi  in prezent remediate fara anularea garantiei dispozitivului. In aceasta categorie sunt incluse chiar si socurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des intalnita. Produsele defecte sunt evaluate in prealabil, iar daca deteriorarea nu afecteaza si alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparatiei contra-cost, iar garantia va ramane in continuare valabila.

Printre beneficiile nou-introduse pentru clientii Allview se numara si garantia de 2 ani acordata nu doar pentru terminalul in sine, ci pentru toate componentele si accesoriile incluse in pachetele de comercializare, inclusivbateriadetasabila, cablul de date, alimentator, etc.

Cifrele inregistrate in ultimele luni releva o scadere constanta a timpului petrecut in service de catre produsele Allview, in medie pentru o reparatie fiind necesare 6 zile de la intrarea in service. In scadere este si numarul  dispozitivelor care se reintorc pentru reparatii, dar si numarul apelurilor inregistrate in call center de catreclientii Allview.

O alta masura care se bucura de succes vizeaza clientii care nu vor sa mai aloce bani pentru reparatia vechiului produs si decid sa faca o noua achizitie Allview, ei beneficiind de un voucher de 25% reducere din pretul noului dispozitiv cumparat.

Brasov, 4 aprilie 2017 – Allview

One comment on “Allview si Diangi Grup anunta masuri de imbunatatire pentru produsele care ajung in service

  1. Prima (si singura, sper!) experienta cu service-ul Allview am avut-o in luna martie, a acestui an. Contrar asteptarilor, experienta a fost una ok. Din neatentie mi-am spart display-ul (X3 Soul) si am contactat Call Center-ul Allview pentru informatii suplimentare (ma interesa mai mult costul reparatiei). Mi s-a comunicat un pret de vreo 300 si ceva de lei (piesa, manopera si transportul retur). Reparatia a durat cam 10 zile (poate sunt altii mai norocosi carora li s-a reparat in 6 zile), insa cand l-am primit am remarcat ca garantia a ramas aceeasi. Stiu ca de regula in astfel de situatii se pierde garantia, deci pot spune ca am avut noroc ca l-am reparat la service-ul lor si nu in alta parte.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s