#UnboxYourCity– Peste 1.300 de imagini au fost postate pe rețelele de socializare în weekendul celui mai mare InstaWalk

În weekendul 24 – 25 iulie, Samsung Electronics România a organizat cel mai mare InstaWalk, ce a avut loc simultan în 8 orașe din România, în cadrul campaniei #UnboxYourCity cu Galaxy S8. Prin această inițiativă, Samsung i-a provocat pe utilizatorii rețelei Instagram să își descopere orașul cu ajutorul traseelor disponibile în aplicația Questo.

Peste 1.300 de imagini au fost postate sub hashtag-urile provocării de-a lungul întregii perioade și peste 600 de persoane au încheiat traseele disponibile în aplicația Questo. Pe pagina de Instagram Samsung România a crescut numărul interacțiunilor cu 23% și peste 2.000 de persoane au stat în week-end cu ochii pe noutățile publicate de Samsung online.

„Ne bucurăm să vedem răspunsul pozitiv al comunității la provocarea de a folosi tehnologia pentru a descoperi cele mai frumoase locuri. Ne așteptăm ca hashtag-ul #UnboxYourCity și variațiunile pe orașe să continue în perioada următoare, mai ales că am primit imagini chiar și din orașele care nu au fost înscrise în competiția pentru Samsung Gear 360 sau pentru marele premiu, Samsung Galaxy S8. Totodată, comunitatea noastră ne-a încurajat să extindem competiția, arătând un interes ridicat pentru astfel de acțiuni”, a declarat Ioana Sigarteu, Social Media Supervisor Samsung Electronics.

Potrivit datelor înregistrate de aplicația Questo, necesară pentru toți cei care au participat în weekend la provocarea #UnboxYourCity, cel mai explorat traseu a fost „Secretul Corbului”, din Cluj, iar cei mai mulți exploratori au fost înregistrați în București. În total, pentru completarea celor 600 de trasee au fost necesare aproximativ 335 de ore, însă, în aplicație s-au consumat peste 600 de ore, petrecute de cei peste 1.100 de utilizatori care s-au înscris sâmbătă și duminică în explorarea unui traseu.

„Ne bucurăm că împreună cu Samsung am putut fi parte din cel mai mare Instawalk din România. Prin tipul de experiență pe care o oferim, acest Instawalk a fost unul cu adevărat unic. În toate cele opt orașe exploratorii au avut șansa de a cunoaște poveștile propriilor orașe, dar și de a le promova în același timp prin imagini”, a declarat Claudiu Petria, co-fondator și CEO Questo.

Câștigătorii premiilor competiției, respectiv un Gear 360 pentru fiecare oraș și marele premiu, un Samsung Galaxy S8, vor fi anunțați la finalul acestei săptămâni pe pagina de Facebook Samsung România.

București – 28 iunie 2017 –  Samsung Electronics Co., Ltd

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s