NVIDIA VRWorks și GameWorks setează un nou standard grafic în Eve Valkyrie

CCP Games a lansat modul grafic Ultra pentru EVE: Valkyrie, care îmbunătățește fidelitatea grafică și nivelul de imersiune. Noul nivel de performanță grafică este posibil datorită tehnologiilor NVIDIA VRWorks și a tehnicilor grafice NVIDIA GameWorks.

EVE: Valkyrie este un joc multiplayer de luptă aeriană, care se desfășoară în universul EVE Online, fiind construit pentru a fi jucat cu căști de realitate virtuală. Acesta folosește tehnici de randare NVIDIA Lens Matched Shading pentru a îmbunătăți performanța și calitatea, permițându-le jucătorilor să se bucure de modul Ultra la un framerate ideal.

Un mod de iluminare dezvoltat de NVIDIA și încorporat de CCP pentru EVE: Valkyrie folosește efectele de iluminat fizice, de înaltă calitate, din cadrul NVIDIA Volumetric Lighting pentru a adăuga raze captivante de lumină scenelor și nivelurilor.

EVE: Valkyrie include, de asemenea, o nouă tehnică dezvoltată de NVIDIA, numită Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing, care îmbunătățește anti-aliasingul prin reducerea vizibilă a marginilor geometrice , oferindu-le jucătorilor o experiență vizuală superioară.

Modul Ultra îmbunătățește lumina în cabina de pilotaj oferind o fidelitate superioară a suprafețelor strălucitoare și prin sporirea calității luminilor și umbrelor în toate zonele și la toate nivelurile. Acest mod îmbunătățește și fidelitatea reflexiilor și nuanțelor și adaugă o lumină dinamică proiectilelor.

Împreună, aceste îmbunătățiri și tehnologii oferă o experiență vizuală mai realistă și mai aproape de realitate, o imersiune și un sentiment de prezență mai puternice. Modul Ultra este disponibil în ultimul update EVE: Valkyrie.

NVIDIA lansează o nouă ramură VRWorks a versiunii 4.16 Unreal Engine, care adaugă suport pentru NVIDIA VRWorks. Prin intermediul acestei ramuri, dezvoltatorii Unreal care folosesc cea mai recentă versiune pot beneficia de o serie de funcții precum Lens Matched Shading, Single Pass Stereo, VR SLI și Multi-res Shading.

 Lens Matched Shading folosește funcțiile hardware NVIDIA Pascal pentru a îmbunătăți Multi-Res Shading, optimizând randarea și asigurând compatibilitatea dintre framebuffer și rata de afișare a pixelilor pentru o performanță optimă.

Single Pass Stereo, o altă tehnologie exclusivă Pascal, reduce lățimea de bandă geometrică cu aproape 50% eliberând astfel, resurse prețioase pentru a permite scene mai complexe și texturi mai mari.

VR SLI le oferă dezvoltatorilor șansa de a beneficia de sistemul multi-GPU pentru performanțe de top.

Ramura VRWorks 4.16 a UE4 este disponibilă tuturor abonaților UE4 Github.

NVIDIA VRWorks, împreună cu funcțiile MRS, SPS, LMS și VR SLI, este acum disponibil pentru toți dezvoltatorii Unity 2017.1. Unity 2017.1 include extensii grafice noi care îmbunătățesc pluginul VRWorks. Pluginul VRWorks este disponibil în Unity Asset Store.

 NVIDIA – 14.07.2017

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s